Spesialist på langrenn
Til kassen
Totalt: 0

Meny

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-
Spesialist på langrenn | Norsk nettbutikk | Fri frakt over kr 1500,-

Frakt og retur

1. PRISER OG BETALING

Alle prisene i nettbutikken er oppgitt i NOK.

Hos oss kan du betale både med faktura og kort via Avarda Raskt, trygt og enkelt.

Betingelser for betalingsutsettelse av faktura finner du i kassen.

Du kan også betale med Vipps.

 

2. FRAKT

Gullsport tilbyr en fast fraktpris på kr 99,- Fri frakt over kr 1500. OBS: Det tilkommer kr 250 i frakt for ski. Du er også hjertelig velkommen innom oss på Hvalstad for å hente bestillingen. 

Vi sender alle våre ordre med Posten/Bring.

De fleste ordrer er på vei til deg senest 2 virkedager etter bestilling.

Du har også mulighet for å velge en annen leveringsadresse enn din private adresse.

Sjekk alltid varene når du mottar dem. Dersom varene er skadet under transport skal dette meldes inn til utleveringstedet samme dag som varen mottas.

Pakker som mot formodning ikke hentes og dermed kommer i retur til oss vil bli trukket for kostnader forbundet til dette: kr 350,- 

3. RETUR

Du har alltid 14 dager full returrett når du handler hos oss. Det er lov å ombestemme seg.

Angrefristen løper fra den dagen du mottar varen. Ta alltid vare på orginalemballasjen til du har bestemt deg for å beholde produktet.

Ønsker du å returnere en vare du har kjøpt benyttes angrerettskjema vedlagt din ordrebekreftelse. Angrefristen er 14 dager fra varen er mottatt. Du vil bli refundert varens fulle beløp eller få nytt produkt om du for eksempel ønsker produktet ditt i en annen størrelse. Fraktkostnader dekkes ikke.

Varen sendes til NQ Active, Vakåsveien 7, 1395 Hvalstad. Merk at pakken må sendes direkte hit, vi har ikke anledning til å hente pakker på Postkontor eller hentested. 

NB! Varer hvor angrerett ikke kan gjøres gjeldende:

Varer som forringer raskt, eller ikke kan tilbakeleveres og selges på nytt inkluderes ikke av angreretten. Dette vil gjelde varer som, men ikke begrenset til: intimplagg, skismøring med brutt forpakning, drikkeflasker, turmat. 

4. REKLAMASJON

Er varene dine ødelagte? Vær vennlig å ta et bilde og send oss en mail, så hjelper vi deg.

Dette betyr at du enten kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjon.

Det skal reklameres innen rimelig tid etter at du har oppdaget mangelen ved varen.

Vi refunderer rimelige fraktomkostninger som du måtte ha i forbindelse med returneringen av varen, når reklamasjonen er berettiget.

Når du ønsker å reklamere på et produkt, kontakt oss alltid på mail før du sender varen.

Dersom det gjelder transportskade gjelder fristen i punkt 2. Skaden skal meldes inn samme dag som varene mottas.